סה"כ
194
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם במנורה מבטחים?
|
 |
Theworker >
חוות דעת מנורה מבטחים
חוות דעת של עובדי
מנורה מבטחים
140 - 131 מתוך 194
טוב לניסיון ראשוני
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד כלכלן
בין השנים 2011 - 2016
|
09.12.2017
|
יתרונות:
|
אווירה טובה. אנשים טובים ומוכנים לעזור
|
חסרונות:
|
לדעתי אין התפתחות לכלכלנים. לא משקיעים יותר מדי בעובדים וגם מבחינת תנאים
|
לדעתי האישית לא מקצועיים, לא מאורגנים, לא מפותחים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מתכנת JAVA
בין השנים 2015 - 2017
|
08.12.2017
|
יתרונות:
|
עמיתים לעבודה נחמדים.
|
חסרונות:
|
חברה פיננסית שלדעתי לא מעריכה עובדים טכניים.
הנהלה ללא ידע טכני לכן הזמנים לא הגיוניים, זה מתבטא בהמון שעות עבודה כולל עבודה בסופי שבוע! הפרוייקטים משעממים ומסורבלים, הטכנולוגיה מיושנת ויש אוירת לחץ תמידית שבסופו של דבר שוחקת. אישית , ממליץ לא להתקרב לשם.
|
חברה משפחתית בראש צעיר
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל צוות
בין השנים 2004 - 2017
|
03.11.2017
|
יתרונות:
|
חברת מנורה מעניקה מקום בטוח לעובדיה, פיתוח מקצועי ורווחה.
|
חסרונות:
|
שכר בינוני ושליטה מקצועית ריכוזית
|
גמישות עם שעות העבודה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מזכירה עברית
בין השנים 2016 - 2017
|
24.10.2017
|
יתרונות:
|
גמישות עם שעות העבודה
|
חסרונות:
|
אין לי חסרונות לתת אולי שכר מעט נמוך לפי הידיעה משאר העובדים
|
חברה שנותנת הזדמנויות שוות.
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד בקר / מוקדן בין השנים 2017 - 2017
|
27.09.2017
|
יתרונות:
|
סביבת עבודה מהנה,חברה שמכבדת את עובדיה, ממש שמח שבחרתי מנורה.
|
חסרונות:
|
שעות עבודה רבות.
|
עבודה במוקד טלפוני במנורה מבטחים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מוקדן
בין השנים 2017 - 2017
|
22.09.2017
|
יתרונות:
|
אוירה צעירה וחברותית בין המוקדנים שמוכנים ברובם לעזור אחד לשני כאשר יש שאלות. שכר בסיס גבוה- 6300. ולאחר 3 חודשים קופץ ל6500,מגיע יחד עם תנאים סוציאלים כמו קופת פנסיה מהיום הראשון וקרן השתלמות לאחר שנת ותק אחת. בחגים מקבלים מתנות שוות ומשתלמות. מביאים אופציה להתמחות בשיווק פנסיוני.
|
חסרונות:
|
מוקד גדול המונה כ-40-50 מוקדנים. עמוס מאוד בשיחות מלקוחות. שעות עבודה מרובות ברמה של 12 שעות כל יום 5 ימים בשבוע. ההתגמשות היחידה בנושא היא אם יוצאים ללמוד את הקורס שיווק פנסיוני. המוקדנים החדשים עובדים קשה ונשארים כל הזמן נטו על השיחות ללא גמישות לעבוד קצת על "זמני ניירת" או "בק אופיס" כדי לסגור פניות שנוצרו כתוצאה משיחות. כאשר מוקדן חדש נתקל בשאלה והוא פונה אל ראשי הצוות ונוצרת התחושה כמו כדור פינגפונג כאשר מפנים מראש צוות אחד לאחר. לא תמיד ניתן לשאול מוקדן ותיק שאלה מכיון שראש הצוות לא מביא אויר לנשימה. ראשי הצוות מתמקדים בזמני השיחה ופחות באיכות שלה. דבר שגורם ללופ של שיחות חוזרות כי לא תמיד הכל נסגר כפי שצריך. חפיפה למוקדן אורכת כשבוע בה מלבד האזנות לשיחה צריך לקרוא גם מצגות שלא מקנות ידע ממשי לעבודה. אין חיי עבודה משפחה אלא יותר כמו עבודה מיטה עובדה לדעתי
|
חברה טובה שכיף לעבוד בה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד ראש צוות
בין השנים 2006 - 2017
|
07.09.2017
|
יתרונות:
|
תנאים טובים יחסית לשאר החברות בשוק
|
חסרונות:
|
יש דרישה לשעות נוספות רבות
|
לחץ אין אוויר לנשימה מההתחלה ועד הסוף
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מוכר
בין השנים 2017 - 2017
|
30.08.2017
|
יתרונות:
|
כסף טוב למי שמוכר
|
חסרונות:
|
מרעיפים לחץ כאילו החברה בקריסה, יחס מתחת לסביר לדעתי, בסופו של דבר, הכסף מדבר
|
זה בהחלט מקום ליציבות תעסוקתית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד רפרנט
בין השנים 2014 - 2017
|
22.08.2017
|
יתרונות:
|
נוחות ,מקום עבודה שקט
|
חסרונות:
|
יש לשפר תנאי שכר ותנאי רווחה
|
מקום עבודה נחמד סהכ
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד איש שיווק
בין השנים 2016 - 2017
|
12.08.2017
|
יתרונות:
|
אחלה של שעות עבודה, המון פרסים ומחשבה על עובדים כדי לאתגר אותם
|
חסרונות:
|
משכורת נמוכה, מרגישים לחץ מההתחלה, מקום עם המון פוטנציאל אבל צריך לדעת איך להכין לעובד חדש את הקרקע ועדיין חסר להם, עובדים חדשים מגיעים לעמדה ועדיין לא יודעים איך להתמודד עם הכל מה שמוריד בסה"כ את התפוקה של המקום
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
מנורה מבטחים
|
|
|
|
|
|
|
1200 עובדים משרדים ראשיים: תל אביב |
|
|
|
|
|
חברת ביטוח
|
|
|